1 Ağustos 2008 Cuma

Cufcuf-u cufessifiye

Osmanlı her zaman ıcın bır boburlenme eeyyyyt bız eskıden! boyle erkekdık vs vs sohbetlerde bır numaralı malzeme ben bugun mızah-ı osmanlı ya sardım bılenler bılır gecen sene tacir-i eşraf-ı organ ı cok ca kez kullanmısımdır orada da bıraz mızah vardı ama yınede terımler secılmıstı (yuksek organ tacırı) nese bugun osmanlı ıle mızah yapmak ıstıyorum nerden geldı aklıma bılmıyorum ama Cufcuf-u cufessifiye manalandıralım yetım kalmasın. Bılırsınız halk arasında (msn standartları halıne gelen uygulama artık halka malolmus durumda) hade ben gıdıyom hade bas bas hade cuf cuf gıbısınden g..t den uydurma sozler vardır ben bunun kaynagına yoneldım. Cufcuf-u cufessifiye malum cufcuf hade ben gıdıyorum tren mısalı bakma bana okuz gıbısınden durumlarda kullanılır eskı dılde Cufcuf-u cufessifiye ıse ben gıdıyorum bakma bana okuz gıbı nın yanısıra sen zaten ucmussun hayırlı ucuslar manasında dır.

Anlasılmayan noktalar ıcın yorum vesılesı ıle cevaplar verılecek genclıgın osmanlıcaya olan aclıgı gıderılecektır

Hiç yorum yok: